1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient / Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient / Przedsiębiorca.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta / Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi / Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. W przypadku uznanej reklamacji sklep zwraca całość kosztów związanych z wysyłką towaru.
5. Każdy Klient dobrowolnie wybiera sosób rozpatrzenia reklamacji. Czy to poprzez gwarancję czy rękojmie
6. W przypadku jakichkolwiek wad towaru prosimy o kontakt mailowy lyb telefoniczy by przyspieszyć cały proces.