-
Zwroty i reklamacje
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient / Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient / Przedsiębiorca.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta / Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi / Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. W przypadku gdy Klient / Przedsiębiorca wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi / Przedsiębiorcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta / Przedsiębiorcy.
5. Każdy Klient dobrowolnie wybiera sosób rozpatrzenia reklamacji. Czy to poprzez gwarancję czy rękojmie
6.W przypadku jakichkolwiek wad towaru prosimy o kontakt mailowy lyb telefoniczy by przyspieszyć cały proces.
7. Ze względu na liczne problemu z usługami InPost (gubienie przesyłek, niewypłacanie odszkodowań) sklep zrzeka się jakichkolwiek gwarancji na wysyłkę poprzez paczkomaty InPost. Wszystkie sprawy reklamacyjne oraz odszkodowawcze jak i ryzyko wybrania tej formy dostawy przechodzą na kupującego.