• Zwroty i reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient / Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient / Przedsiębiorca. 

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta / Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi / Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 

4. W przypadku gdy Klient / Przedsiębiorca wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi / Przedsiębiorcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta / Przedsiębiorcy. 

5. Każdy Klient dobrowolnie wybiera sosób rozpatrzenia reklamacji. Czy to poprzez gwarancję czy rękojmie

6.W przypadku jakichkolwiek wad towaru prosimy o kontakt mailowy lyb telefoniczy by przyspieszyć cały proces.

7. Ze względu na liczne problemu z usługami InPost (gubienie przesyłek, niewypłacanie odszkodowań) sklep zrzeka się jakichkolwiek gwarancji na wysyłkę poprzez paczkomaty InPost. Wszystkie sprawy reklamacyjne oraz odszkodowawcze jak i ryzyko wybrania tej formy dostawy przechodzą na kupującego.